Our Mission – Our aim is to provide a gateway to lesser-visited Kyushu.
Connecting the region to the world. Connecting the region to the future.


Our Vision
– We hope to develop a model for Japan’s regional revitalisation.
Putting into practice the dream of accessible countryside experiences in Japan.

Our Values – We define ourselves in the following way:

  • We follow the concept of Sanpo Yoshi, considering the ‘three key stakeholders’:
    Our staff, the region and the visitors to Kyushu
  • Without just thinking “that’s impossible”, we open-mindedly challenge norms
  • We believe smiling and humour can help in any situation
  • We aim to act with conscience and principle, always thinking of others
  • Even in times of uncertainty, we try to do what is good for the community

Masahiro Ide,
Glide Japan CEO

特定商取引法に基づく表記

 

販売事業者

Glide Japan 株式会社

運営統括責任者

井手 正広

所在地

大分県別府市千代町12番9号

電話番号

0977-75-9566

メールアドレス

info@en.glidejapan.co.jp

販売URL

https://en.glidejapan.co.jp/

お支払い方法

クレジットカードまたは国内の銀行振込

商品代金以外の

必要金額

なし

販売数量

1個から

決済期間

クレジットカード決済の場合はただちに処理されますが、国内の銀行振込の場合は注文から 3 日以内にお振り込みいただく必要があります。

商品引渡し時期

注文は 3 営業日以内に処理され、商品は 14 日以内に到着します。

注文後すぐにご利用いただけます。

商品引渡し方法

Eメールでの送付もしくは当方にて手配後、運送会社による配送

交換および返品

(返金ポリシー)

<お客様都合の返品・交換の場合>

発送処理前の商品:ウェブサイトのキャンセルボタンを押すことで注文のキャンセルが可能です。

発送処理後の商品:商品は、商品到着後 10 日以内にお客様サポートセンター(電話番号:0977-75-9566)にご連絡いただいた場合に限り、お客様の送料負担にて返金又は同額以下の商品と交換いたします。開封後の商品は、返品・交換はお受けしておりません。


<商品に不備がある場合>

当社の送料負担にて返金又は新しい商品と交換いたします。まずはお客様サポートセンター(電話番号:0977-75-9566)までご連絡ください。

表現、及び商品に

関する注意書き

本商品に示された表現や再現性には個人差があり、

必ずしも利益や効果を保証したものではございません。

MENU